Wittenhorst boekt belangrijke zege

19 maart 2017

Wittenhorst nam revanche op de nederlaag in Deurne. In een zeer onderhoudende wedstrijd klopte de ploeg van Jan Lauers SV Deurne met de minimale cijfers van 1-0. Het verlossende doelpunt viel in de 75e min. Een mooie aanval werd door spits Willem Heijnen op een mooie wijze binnengeschoten.

In de eerste helft ging het spel op en neer. Deurne was het gevaarlijkst met vrije trappen en schoten. Wittenhorst zocht het meer via snelle aanvallen. Het had zodoende bij rust op voorsprong moeten staan.

Na de pauze kreeg Wittenhorst een groot veldoverwicht en drong Deurne terug op eigen helft. Het doelpunt wilde nog niet vallen. De supporters moesten wachten tot een kwartier voor tijd toen eindelijk het dik verdiende doelpunt viel.

Door dit resultaat bleef Wittenhorst in de top van de ranglijst en deed dus hoede zaken.

Resultaten selectieteams:

Wittenhorst 2 ontmoette het team van TOP 2. Tot in de laatste minuut stond er een mooie score van 2-1 op het scorebord, maar het werd toch nog 2-2. Jammer. Doelpunten van Kevin de Mulder en Rob Zanders.

Onze dames van VR1 speelde thuis tegen middenmooter Leveroy. Het gelijke spel van 1-1 mag er zijn. Een volgende overwinning komende wedstrijd?