Wittenhorst JO11-2 Team van de week

20 maart 2017

Voor Wittenhorst JO11-2 is het seizoen 2016-2017 qua resultaten er overduidelijk een met twee gezichten. Vóór de winterstop verloor het team van trainer Peter Roefs alles, na de winter werden uit de eerste drie wedstrijden negen punten behaald!!

Trainer Peter Roefs hierover: "In de JO11-2 spelen, behalve de keeper, allemaal eerstejaars E'tjes. Ze zijn allemaal ontzettend gedreven en kunnen goed voetballen. Voor de winterstop speelden we tegen veel E1-teams (of eigenlijk: JO11-1-teams), die veel jongens in hun team hadden die een kop groter waren dan wij. Wij kwamen tegen hen veel te weinig aan het voetballen toe, en trapten de bal vaak ver naar voren. Gelukkig hebben de spelers op de training veel geleerd. Nu spelen we een stapje lager, tegen veel E2-teams, krijgen we meer tijd en komen we meer aan het voetballen toe. We maken het spel nu, en dat ligt ons wel. Die negen punten hebben we in ieder geval alvast, en daar ben ik super tevreden mee!"

Komende zaterdag komt de nummer 2 en het enige JO11-1 team in de competitie, IVO JO11-1, naar Sportpark Ter Horst. Jongens, heel veel succes! Voor de vroege vogels: de wedstrijd begint om 09:00 uur.