Voorbereidingen Boerenbruiloft reeds in volle gang

26 november 2018

Het komende carnavalsseizoen zal weer bijzonder worden voor RKsv Wittenhorst. Zoals velen weten, is de organisatie van de Boerenbruiloft in handen van Wittenhorst.

De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang.

19 januari zal het verlovingsbal plaatsvinden, hier wordt het Boerenbruidspaar 2019 bekend gemaakt en wordt de complete spelersgroep voorgesteld. Dit zal plaatsvinden in zaal “De Lange”.

3 maart willen we Horst laten zien waar een vereniging als Wittenhorst ‘groot’ in is. Namelijk een vereniging voor Jong en oud, voor papa’s en mama’s voor opa’s en oma’s en zekere voor jeugd.

Waar kunnen we dit nu beter laten zien dan in een grote oranje-zwarte stoet door Horst!

Iedereen is van harte uitgenodigd om deel te nemen aan de optocht. Nadere informatie zal nog volgen.

Uiteindelijk zal op 5 maart in de Merthal de Boerenbruiloft plaatsvinden en wordt ons bruidspaar in de ‘onecht’ verbonden. En wie dat zijn? tja, dat is de grote verassing. Het speculeren kan beginnen 😉….

Trots op onze club

Als vereniging zijn we ervan overtuigd er een prachtig ‘oranje-zwart feest’ van te maken zowel tijdens het verlovingsbal als in de optocht en op de uiteindelijke Boerenbruiloft.

Zet allemaal bovenstaande data alvast in je agenda!!

Jouw deelname, in welke vorm dan ook, is belangrijk, we zijn trots op onze club en dat willen we heel Horst laten zien!