Voorbeschouwing Chevremont – Wittenhorst

4 februari 2019

Na de domper van afgelopen zondag, staat voor komend weekend het sterke Chevremont op het programma. Wittenhorst staat na elf gespeelde wedstrijden op 20 punten, Chevremont staat op de tweede plek met na twaalf wedstrijden 25 punten. Reëel gezien is het voor ons dus aanhaken, of (voorlopig) afhaken.

Chevremont had afgelopen weekend de topper tegen EHC op het menu staan, echter werd deze wedstrijd afgelast. Gelukkig hebben ze kunstgras, dus het ziet er naar uit dat er gewoon gevoetbald kan worden aankomende zondag.

In de thuiswedstrijd tegen Chevremont speelden we 1-1 gelijk. Na een prima eerste helft, met veel kansen voor ons, kwam Chevremont in de tweede helft sterk langszij. Het gelijkspel was uiteindelijk voor beide ploegen een resultaat om tevreden over te zijn.

Wij hebben wat recht te zetten na de nederlaag tegen Veritas. Willen we meedoen om de bovenste plaatsen, dan moeten we het nu laten zien.

Hopelijk kunnen we er samen met de supporters een mooie middag van maken in het zuiden!

Thom Derks

Selectie Wittenhorst 1:

1. Sjors Witt, 2. Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 4. Will Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Joost Wijnhoven, 7. Rob Zanders, 8. Joost van Rensch, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 15. Dirk Scheres, 16. Joep Beurskens, 17. Ruud Meijers, 18. Thom Derks, 19. Reserve-keeper, 20. Lars Blenckers.

Vertrek spelersbus 12.15 uur t.o. gemeentehuis.