Voorbeschouwing De Ster - Wittenhorst 1

24 oktober 2019

Komende zondag reist Wittenhorst voor de derde uitwedstrijd naar Zuid-Limburg om nieuwkomer De Ster te bekampen. Overigens is het voor de oranjemannen toch geen nieuwkomer, want in het seizoen 2017/2018 speelden beide teams tegen elkaar in de strijd om de beker. Wittenhorst speelde toen met veel moeite gelijk (1-1), maar in het nemen van strafschoppen waren de Horstenaren subliem (5-3).

Dit gegeven zegt voldoende. Geen gemakkelijke wedstrijd. De ploeg uit Stein zit de smadelijke en onterechte nederlaag van zondag jl. nog hevig dwars. Het woord revanche staat dus hoog in het vaandel.

Wittenhorst daarentegen won fraai in Heeze en neemt met deze driepunter een mooie plaats in op de ranglijst. De ploeg is voornemens om de prestatiecurve in stand te houden. Met behulp van onze grote schare supporters zal dit een grote steun zijn.

Veel succes!

De supportersbus vertrekt om 12.30 uur uur bij de voormalige ING-bank aan de Jacob Merlostraat.

Het sportcomplex 't Hetjen ligt aan de  Heisteeg 98 in Stein.