Voorbeschouwing De Valk-Wittenhorst en selectie

17 maart 2016

Beste supporters,

Afgelopen zondag werd er niet gescoord op Sportpark Ter Horst. Het sterke Bekkerveld werd degelijk op een 0-0 gehouden. We hebben zelf niet veel kansen gecreëerd, maar daarentegen werden er ook bijna geen kansen weggegeven. Al met al konden we dus tevreden zijn met deze uitslag.

Komende zondag wacht ons de uitwedstrijd tegen De Valk uit Valkenswaard. De thuiswedstrijd eindigde in 3-2 in het voordeel van de oranjemannen. Na een 0-1 achterstand te hebben omgebogen in een comfortabele 3-1 voorsprong, maakten we het onszelf in de 88e minuut toch lastig door de 3-2 tegen te krijgen.

Op de ranglijst staat De Valk momenteel 4 punten boven Wittenhorst. Bij winst naderen we De Valk op 1 punt, met de wedstrijd tegen Minor op paaszaterdag nog in het verschiet. Het is dus zaak om deze wedstrijd om te zetten in winst en de 3 punten in de achterzak mee terug te nemen naar Horst.

De wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark Valkennest, gelegen op Bosstraat 85 te Valkenswaard.

Tot zondag. We rekenen op jullie!

Selectie:

Tom Aarts, Denny Bongers, Kevin van Asten, Daan Hendriks, Willem Heijnen, Jordi Janssen, Mark van Rens, Joost van Rensch, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Sjors Witt, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 12.00 uur.

Vertrek bus 12.30 uur bij de ING-bank.