Wittenhorst laat zich verrassen

20 maart 2016

Wittenhorst liet zich in de uitbeurt tegen De Valk de kaas van het brood eten. De kansen die met name in de beginfase gemist werden bleken naderhand dure missers te zijn.

De ploeg speelde teveel terughoudend. Ook na de pauze leverde dit onverwacht problemen op. Een snelle aanval werd niet belemmerd en zo kon de openingstreffer tot stand komen. Het afstandsschot verdween in de rechterbovenhoek en daarmee stond Wittenhorst voor een moeilijke opgave. De eindsprint kwam te laat. Er werd weliswaar van alles aan gedaan om de schade recht te trekken, maar toen Daan Verlijsfonk een tweede kaart werd aangesmeerd en dus rood, kon deze numerieke minderheid ook niet meehelpen om het verdiende punt uit het vuur te slepen.

Wittenhorst 2 blijft het uitstekend doen. In Venray werd ditmaal wel van Venray 3 gewonnen. De 2-0 zege zet ons team vast op de tweede plek met slechts 2 punten achterstand op TOP'27 2. De eerste wedstrijd is juist tegen dit elftal en wel thuis op 3 april. We gaan er dus goed voor zitten.

Het derde elftal speelde tegen Helden 3 doelpuntloos gelijk. Een plek in de middenmoot moet nu haalbaar zijn.

Wittenhorst A1

Wittenhorst A1 speelde een dramatische wedstrijd thuis tegen OSS’20. De eerste 20 minuten ging het nog en naar 5 minuten had de bal op de stip gemoeten in ons voordeel. De scheidsrechter stond er echter niet goed voor waardoor hij de situatie verkeerd beoordeelde.
Er ging weinig goed en in de 30e minuut kwamen we door geklungel achterin op 0-1 achterstand.
Tweede helft niet veel beter en na 75 minuten leek de wedstrijd definitief beslist, 0-2. Vlak voor het einde nog een mooie treffer van Joreno, maar daar bleef het bij.
Snel vergeten en op naar volgende week.