Voorbeschouwing Deurne - Wittenhorst 1

21 november 2019

Voor de ploeg van trainer Kosterman was het verleden zondag een vrije dag. Het bekerprogramma had voorrang.

Komende wedstrijd is er weer eentje die bol staat van de spanning. SV Deurne is voor de oranjehemden altijd een aparte wedstrijd met wisselend succes. Vorig seizoen was het een nipte 1-0 zege voor Deurne. Deze uitslag stond ook op het scorebord afgelopen zondag in Venlo. De Boys wonnen deze inhaalwedstrijd pas op het einde. Voor Deurne kwam deze nederlaag onverwachts aan. Een bewijs dat de Brabanders dit seizoen nog niet in goede doen zijn.

De Horstenaren zijn ook nog wat te wisselvallig. De afstraffing tegen Veritas moet zondag maar eens goed gemaakt gaan worden. In uitwedstrijden zijn de oranjemannen behoorlijk op schot. Tot nog toe konden ze 12 maal het net vinden. Welke club kan dit navertellen?!

Een reden om de wedstrijd positief in te gaan. Spelers veel succes!

Supporters; tot zondag in Deurne. Het sportpark "De Kranenmortel" is gelegen aan de Energiestraat 7.