Voorbeschouwing Schaesberg - Wittenhorst 1

15 mei 2019

De competitie loopt nu snel naar het einde. Met nog slechts twee wedstrijden te gaan zit de competitie 2018-2019 erop. Voor Wittenhorst is het tweede gedeelte niet bepaald goed te noemen. De reden is bekend. Veel blessures noopte de trainer om iedere zondag weer een in een andere opstelling te spelen. De 35 punten die Wittenhorst tot nog toe behaalde zijn dan uitstekend te noemen.

Komende zondag gaat de reis naar Landgraaf alwaar VV Schaesberg de tegenstander zal zijn. Voor deze vereniging, Bekkerveld en De Valk zijn het nog twee spannende wedstrijden. Geen van beide mag eigenlijk nog punten verliezen, want degradatie c.q. nacompetitie wordt dan hun deel.

Doordat Wittenhorst afgelopen zondag tegen De Valk verloor zijn de Brabanders nog volop in de strijd om degradatie te ontlopen. Het wordt dus nog een belangrijk treffen in Zuid-Limburg.

Wittenhorst wil niet zomaar ten onder gaan en zal tegen een ontketend Schaesberg er vol voor moeten gaan om in deze laatste uitwedstrijd voor een goed resultaat te gaan. In Horst werd het destijds 2-2  door doelpunten van Thom Derks en Michiel Hanssen.

Supporters, op naar sportpark Strijthagen, Hofstraat 5, Landgraaf.

De spelersbus vertrekt om 12.15 uur t.o. gemeentehuis.