Voorbeschouwing selectieteams + uitslagen bekerwedstrijden

18 april 2017

Wittenhorst JO19-1 kan volgende week zaterdag 29 april in een thuiswedstrijd (14.30 u.) tegen Boekel Sport de handhaving officieel maken. Bij minimaal een gelijkspel is lijfsbehoud verzekerd, bij een nederlaag is men afhankelijk van andere resultaten. Mannen, heel veel succes met de voorbereiding en zorg voor een klein feestje volgende week!

Na een vijfde plaats op het toernooi in Hasselt, verlegd kampioen Wittenhorst JO17-1 volgende week pas weer de focus naar de competitie. Wittenhorst JO17-2, de ploeg van Stan Theeuwen, bereikte afgelopen dinsdag de HALVE FINALE van de beker door na penalty’s (5-4) tegenstander SVH’39 te verslaan. Na reguliere speeltijd was de stand 2-2, terwijl de mannen terugkwamen van een 0-2 achterstand! Mannen, van harte en op naar meer bekersucces!

Wittenhorst JO15-1 bereikte met speels gemak de laatste vier van de beker. Er werd op het hoofdveld met 7-1 gewonnen van SV Budel JO14-1. Helden!! In de competitie wacht a.s. zaterdag een thuiswedstrijd tegen NWC, de nummer 8 in de stand. De wedstrijd begint om 13.45 u. Mannen, proficiat en nog veel succes!

De ongeslagen kampioen Wittenhorst JO14-1 wil uit bij Sportclub Irene haar reeks succesvol afsluiten. Wanneer óók deze wedstrijd wordt gewonnen, zou het seizoen (op een bekernederlaag na) ongeslagen worden afgerond. Ook staat er nog een mooi doel voor ogen: met nog één wedstrijd voor de boeg is het doelsaldo 98-14. Dat wil zeggen dat de magische grens van 100 doelpunten nadert! Mannen, ga voor de 100 en blijf ongeslagen!

Wittenhorst JO13-1 heeft een weekendje vrij. Volgende week zullen zij op bezoek bij concurrent NWC willen winnen. Wanneer dit gebeurt, is een tweede plek in 3e divisie E veiliggesteld. Daarnaast staan de halve finales van de beker binnenkort voor de deur. Het beloven nog spannende weken te worden voor de ploeg van Willem-Jan van Rens. Mannen, alvast heel veel succes!

Deze week een extra vermelding voor ons G-team. Ook al is het deels een seniorenploeg, mag met zekerheid worden gezegd dat de jonge ploeg hartstikke goed bezig is. De kampioen in 3e klasse staat na zes wedstrijden ook bovenaan in de 2e klasse. Dat wil zeggen dat zij op 6 mei a.s. tegen Heythuysen opnieuw kampioen kunnen worden. Dit is natuurlijk ontzettend knap en een vermelding waard. Alvast veel succes aan de dames en heren en geniet ervan!