Voorbeschouwing Wittenhorst 1 - SSS '18

12 december 2019

Komende zondag alweer de laatste wedstrijd van dit jaar. Op sportpark Ter Horst komt het Overloonse SSS'18 op bezoek. Voor Wittenhorst altijd een moeilijke wedstrijd. Het is een stugge hardwerkende ploeg die de tegenstander weinig ruimte geeft om te voetballen. Dit ondervond koploper Chevremont nog afgelopen zondag. Met heel veel moeite kon een 1-0 achterstand in de slotfase nog omgebogen worden in een 3-1 winst. Voor de Brabanders een zure nederlaag. De lantaarndrager had meer verdiend.

Wittenhorst leed in Geldrop een smadelijke nederlaag. Niet te verklaren hoe de ploeg te werk ging. Met twee eigen doelpunten kun je moeilijk winnen. We zijn ervan overtuigd dat de instelling en motivatie zondag beter zal zijn. Dit zal ook wel moeten.

Supporters, op naar ons sportpark. Let op: de wedstrijd begint overigens om 14.00 uur wegens de vroeg invallende duisternis.

Spelers, veel succes!