Voorbeschouwing Wittenhorst - Chevremont

30 januari 2020

Komende zondag wordt er een begin gemaakt aan de returnwedstrijden. We zijn dus halfweg. Wittenhorst bezet de zesde plaats in de rangschikking. Dit had beslist nog beter kunnen zijn. Er werden wedstrijden verloren die zomaar een andere uitslag had kunnen opleveren. Ook zondag jl. tegen de nummer twee ZSV had met meer agressie een andere kunnen zijn.

Koploper Chevremont is de volgende tegenstander. Een ploeg die makkelijk scoort maar ook zijn de Kerkradenaren achterin kwetsbaar. Vorig seizoen stond de openingswedstrijd tussen beide kemphanen op het programma. Op een winderig en nat speelveld werd het een keurige 1-1 door een doelpunt van Marco Daniels. In de slotseconde werd het toch nog een gelijkspel.

Chevremont kon zondag jl. tegen Venlosche Boys een belangrijke zege behalen. Wittenhorst is nu aan de beurt om de trotse lijstaanvoerder te proberen een pootje te lichten. Waarom zou dat niet kunnen lukken?! Met veel inzet en agressie zal de ploeg van Jan van Dijk het zwaar krijgen.

Supporters op naar sportpark Ter Horst. Veel succes!