Voorbeschouwing Wittenhorst-De Valk en selectie

30 oktober 2015

Na een vrij weekend zal de bal komende zondag weer gaan rollen in Horst. Wittenhorst staat na 7 speelrondes op een teleurstellende 11e plaats. Dit is het gevolg van een aantal mindere wedstrijden van Horster zijde.
De laatste wedstrijd uit bij Bekkerveld biedt echter perspectief. Wittenhorst deed er alles aan om nog een puntje uit het vuur te slepen, maar het resulteerde helaas toch in een nederlaag. We zullen er met z'n allen in moeten blijven geloven dat we de weg omhoog weer gaan terugvinden.

Aanstaande zondag zal deze weg omhoog ingeslagen moeten worden. Het zal een zware kluif worden, want De Valk komt op bezoek. De degradant uit de Hoofdklasse begon het seizoen ook niet zoals gewild, met 3 nederlagen.
Inmiddels hebben ze de laatste 4 wedstrijden gewonnen, waardoor ze vol vertrouwen naar Horst zullen afreizen. Aan ons de taak om de tweede overwinning van het seizoen te boeken, waardoor we misschien weer omhoog kunnen kijken.

Het zal een spannende strijd worden, waarbij we de hulp van de supporters hard nodig zullen hebben. Juist nu we de punten zo hard nodig hebben!

Supporters, a.s. zondag, 14,30, sportpark Ter Horst. Tot dan.

Sportieve groeten,
Rob Zanders

Selectie:
Kevin van Asten, Gijs Gooren, Willem Heijnen, Daan Hendriks, Jelle Houben, Jordi Janssen, Joost van Rensch, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bram Spreeuwenberg, Daan Verlijsdonk, Sjors Witt, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur.