Ontwikkelingen hoofdbestuur RKsv Wittenhorst

31 oktober 2015

Sinds de Algemene Ledenvergadering van 28 september jl. heeft er binnen het hoofdbestuur van RKsv Wittenhorst een wijziging plaatsgevonden in de taakverdeling. De nieuwe taakverdeling ziet er als volgt uit;

Ton Hagens Voorzitter
Ralph Wijnands Penningmeester (*1)
Jac Hesen  Secetaris
Marcel Kuijpers Voetbaltechnische Zaken (*2)
Edwin van Rensch Organisatorische zaken (*3)
Olaf Terpstra Accommodatie en Facilitaire Zaken (*4)
Rob Vissers Commerciele Zaken
Leon Litjens  Sportzone Kasteelse Bossen

*1 Ralph Wijnands: zie mededeling Penningmeesterschap hieronder.

*2 Marcel Kuijpers vervult deze taak samen met Ron Verhaagh.

*3 Edwin van Rensch vervult de taak Organisatorische zaken en dit betekent aansturing

coördinatoren, scheidsrechters- en wedstrijdsecretariaat.

*4 Olaf Terpstra vervult de taak Accommodatie en Facilitaire zaken en dit betekent alle zaken m.b.t. de hardware (veldmeubilair, voetbalmaterialen o.a. kleding en ballen).

Namens het bestuur

Ton Hagens

*1 Mededeling Penningmeesterschap, Ralph Wijnands

Vorig jaar ben ik begonnen om binnen twee jaar de rol van penningmeester op mij te gaan nemen. Na een jaar op de achtergrond meegelopen te hebben met Ger Hesen zou ik dit jaar eerste penningmeester worden en Ger tweede penningmeester waarbij Ger en ik een duidelijke rolverdeling hebben afgesproken. Deze is als volgt:

Ger Hesen

• Alle financiële zaken m.b.t. kantine- en parkbeheer;
  • Contributie

Ralph Wijnands

• Financiële administratie
  • Contractbeheer en vrijwilligersvergoedingen (m.u.v. kantine vrijwilligers)

Daarnaast zou ik alle overige zaken in beheer gaan krijgen. Door positieve ontwikkelingen binnen ACB Solutions (waar ik mede eigenaar van ben) is de functie van penningmeester helaas niet meer te combineren met mijn werkzaamheden. In overleg met het bestuur stop ik daarom per direct als penningmeester van Wittenhorst.

Desalniettemin wil ik de verandering die in gang gezet is doorzetten en zal ik dit seizoen het contractbeheer blijven doen en ook de financiële administratie opnieuw gaan opzetten en digitaliseren. Ger blijft zijn taken uitvoeren en het bestuur is per direct op zoek naar een nieuwe penningmeester. In de tussenliggende periode zullen de overige taken worden waargenomen door het bestuur.

Met vriendelijke groet,

Ralph Wijnands