Voorbeschouwing ZSV-Wittenhorst en selectie

21 april 2016

Na een vrij weekend wordt de competitie weer hervat a.s. zondag tegen ZSV in Zeilberg.

We weten dat ZSV een goed voetballende ploeg heeft en het iedere tegenstander lastig kan maken. In de thuiswedstrijd speelden we gelijk, 1-1. Het is aan ons om zondag als team te zorgen voor een goed resultaat tegen deze taaie tegenstander.

De komende vier wedstrijden zijn absolute finales waar we er alles aan moeten doen om klassenbehoud veilig te stellen. Als we als collectief te werk gaan ben ik ervan overtuigd dat dit gaat lukken.

Supporters kom a.s. zondag naar Zeilberg om ons aan te moedigen. We kunnen jullie steun gebruiken!

Tot zondag en sportieve groet,

Bart Spreeuwenberg

Selectie:

Tom Aarts, Denny Bongers, Kevin van Asten, Daan Hendriks, Willem Heijnen, Jordi Janssen, Mark van Rens, Joost van Rensch, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Sjors Witt, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 12.30 uur.

Adres sportpark ZSV: Kranenmortelweg 6a, Zeilberg.