Vrouwen 1 moet wachten op kampioenschap

8 mei 2016

De thuiswedstrijd tegen Caesar/Vos Investm. leverde tegen alle verwachtingen slechts een 1-1 gelijkspel op. Al snel bleek dat Caesar zich niet zomaar naar de slachtbank wilde laten leiden. Een overwicht in de eerste helft leidde tot een verdiende voorsprong, in de tweede helft leek het alsof de spanning de dames iets te veel werd. Op verschillende momenten werden de dames op wilskracht afgetroefd en kwam uiteindelijk de 1-1- tot stand die door Caesar niet meer uit handen werden gegeven. Concurrent Brevendia behaalde een 0-5 overwinning bij Baarlo. Het gelijkspel van de Wittenhorst Vrouwen is uiteindelijk alsnog voldoende om op 22 mei tegen degradant GKC het kampioenschap naar Horst mee te nemen, tenzij concurrent Brevendia op 14 en 16 mei al punten laat liggen. Voor een fotoverslag van de wedstrijd, ga naar de Facebookpagina van Wittenhorst.