Wittenhorst JO11-5G team van de week

27 maart 2017

Het seizoen 2016-2017 is er voor het JO11-5G team een van uitersten. In het najaar speelde de ploeg van trainers Marijn Kusters en Rob Renkens in de 2e klasse en werden er uit negen wedstrijden maar drie punten behaald. Nu de dames en heren in de voorjaarscompetitie in 3e klasse voetballen, gaat het een stuk beter: uit vier wedstrijden werden maar liefst tien punten behaald! Het doelsaldo liegt er ook niet om: 19 voor en 6 tegen.

Marijn Kusters vertelde het volgende: ‘Nu wij een trapje lager voetballen, krijgen we iets meer tijd om ons spel te kunnen spelen. We krijgen iets minder weerstand en de handelingssnelheid bij de concurrentie ligt wat lager. Hierdoor komen we meer aan het voetballen toe en leren we ook steeds beter samen te spelen. Door de goede resultaten van de laatste weken is de spelvreugde bij de dames en heren alleen maar groter geworden. We halen een goed niveau; we zijn harstikke trots op ons team’.

De koploper in 3e klasse 303 speelt op 8 april haar volgende wedstrijd, thuis tegen Sparta ’18. Alvast veel succes gewenst aan de dames en heren! Ga zo door!