Wittenhorst JO19-1 gaat voor handhaving in de Hoofdklasse!

26 april 2017

Wittenhorst JO19-1 kan a.s. zaterdag in een thuiswedstrijd (14.30 u.) tegen Boekel Sport de handhaving officieel maken. Bij minimaal een gelijkspel is lijfsbehoud verzekerd, bij een nederlaag is men afhankelijk van andere resultaten. Kom allen het vlaggenschip van de jeugdopleiding supporteren naar de handhaving! Mannen, succes!

De kersverse Hoofdklasse-kampioen Wittenhorst JO17-1 gaat op bezoek bij nummer 7 Laar. Deze tegenstander bood in oktober flink wat weerstand: het werd toen 3-1 in Horst. Met nog twee wedstrijden voor de boeg is de grens van 100 doelpunten al gepasseerd. Het volgende doel zal zijn om de 70 punten te behalen. Met twee zeges wordt deze mijlpaal nog behaald! Mannen, succes!

Ondanks dat de derde plek in 3e divisie D al verzekerd is, zal Wittenhorst JO15-1 toch uit zijn op revanche. Afgelopen zaterdag werd er namelijk spectaculair met 6-7 verloren van NWC, na o.a. een 4-2 voorsprong. Deze revanche zal genomen moeten worden op bezoek bij Schijndel/De Wit. Deze ploeg staat met 36 punten op een vijfde plek. Deze tegenstander werd in oktober in Horst met 4-2 verslagen. Het beloofd dus een flinke kluif te worden! Mannen, zet ‘m op!

Wittenhorst JO15-2 wordt de vervanger in dit verslag van kampioen Wittenhorst JO14-1: hun competitie zit erop. Wittenhorst JO15-2 gaat op bezoek bij GFC’33 JO15-1. Deze ploeg staat voorlaatste met zes punten uit zes wedstrijden. Wittenhorst JO15-2 doet het verdienstelijk: met tien punten uit vijf wedstrijden staat men keurig 3e. GFC’33 werd eerder dit seizoen in een vriendschappelijke wedstrijd met 4-3 verslagen. Het beloofd dus een spannende wedstrijd te worden. Succes mannen!

De mannen van Wittenhorst JO13-1 zullen op bezoek bij concurrent NWC willen winnen. Wanneer dit gebeurt, is een tweede plek in 3e divisie E veiliggesteld. De mannen hebben nu al zeven (!) wedstrijden op een rij de nul gehouden!
Daarnaast staat op 10 mei de halve finale van de beker tegen Venray JO13-2 gepland. Het beloven nog spannende weken te worden voor de ploeg van Willem-Jan van Rens. Mannen, alvast heel veel succes!

Wittenhorst JO12-1 heeft dit weekend geen wedstrijd, dus laten we onze JO11-1 eens naar voren komen! De ploeg van Roy Theeuwen en Ramon Tijssen is aan een enorme groei bezig. Waar in november nog kansloos met 12-0 werd verloren van Venray, werd er twee weken geleden met 1-0 gewonnen! Aankomende zaterdag zullen zij thuis aantreden tegen MVC JO11-1 (12.00 uur). Deze ploeg heeft na zes wedstrijden slechts één puntje meer. Komt dat zien! Jongens, veel succes!