Wittenhorst VR1 aan kop

28 februari 2016

Het is Wittenhorst VR1 gelukt om de koppositie te pakken in de 4e klasse 2 middels een 0-3 zege op het Zeilbergse ZSV VR1.

Nu is het zaak om deze mooie plek vast te houden. Dames dit laten we ons niet meer uit handen geven, er is een marge van 2 punten.

Resultaat Wittenhorst A1

Wittenhorst A1 moest voor de beker uit naar ZSV A1 (derde divisie) uit Zeilberg.
De winnaar zou zich plaatsen bij de laatste acht.
De aftrap was voor ons, maar snel balverlies leidde meteen de eerste uitval in voor ZSV.
Na welgeteld 40 seconde lag de bal in het netje, 1-0 voor ZSV. De eerste 20 minuten waren duidelijk voor ZSV daar wij teveel respect toonden voor de tegenstander. In de 10e minuut werd het zowaar 2-0 en leek de wedstrijd al vroegtijdig beslist. Een mooie steekbal van Jeffrey op Joreno bracht ons echter terug in de wedstrijd nadat Joreno deze vakkundig afmaakte, 2-1.
In de rust waren we het er wel over eens dat er mogelijkheden konden zijn om alsnog als winnaar van het veld te stappen maar dan moest er een schepje op.
Tweede helft meer energie en strijd waardoor er een meer gelijkopgaande strijd ontstond.
Doordat ZSV de kansen niet afmaakte bleven we in de wedstrijd. In plm. de 60e minuut de kans op de gelijkmaker, maar de bal werd net naast geschoten. Hierna kwam in de 67e minuut de definitieve nekslag, 3-1.

Als je in zulke wedstrijden kans wil maken moet je 90 minuten met z’n alle vol aan de bak.
Helaas waren er vandaag enkele spelers die hun niveau niet haalden en dan wordt het moeilijk