www.leukstesportvereniging.nl: Wittenhorst pakt koppositie

29 september 2015

Onze oproep om te stemmen op Wittenhorst heeft ertoe geleid dat we behoorlijk gestegen zijn in de ranglijst. Uit de huidige tussenstand blijkt dat Wittenhorst de koppositie in Limburg heeft gepakt als het gaat om het aantal stemmen in de strijd om de titel “Leukste sportvereniging”. Landelijk draaien we ook mee in de top en staan we vlak achter een aantal grote steden als bijvoorbeeld Amsterdam. Dit is reden om jullie uit te nodigen om, indien je dit nog niet hebt gedaan, alsnog je stem uit te brengen, zodat we ook landelijk in de top blijven mee draaien en niet alleen Wittenhorst, maar ook Horst aan de Maas hiermee op de kaart kunnen zetten. Van belang is dat het aantal stemmen blijft groeien omdat de concurrenten natuurlijk alles op alles zullen zetten om Wittenhorst alsnog voorbij te streven. Je kunt nog tot 11 oktober stemmen, klik op de banner ‘leukste sportvereniging” op de homepage en houdt Wittenhorst in de top van het klassement! Horst aan de Maas Promotie in een rijtje net boven Amsterdam en Utrecht, dat moet ons kunnen lukken.

Stem en maak kans op mooie prijzen

Onder alle stemmers drie mooie prijzen verloot:

1. een tablet

2. een jaar gratis sporten

3. een dagje Wellness.

De prijswinnaars worden na afloop van de verkiezing bekend gemaakt.

Maatschappelijk partner van de verkiezing is: Spieren voor Spieren

Ook dit jaar is Spieren voor Spieren als goed doel verbonden aan de verkiezing. Hoe meer stemmen er worden uitgebracht, hoe groter het bedrag dat tijdens de Award Uitreiking aan Spieren voor Spieren overhandigd wordt. Nog een extra reden om allemaal mee te doen.