Zaalvoetbal: Shoarma Cup en leden gezocht!

16 juni 2019

De zaalvoetbaltak van Wittenhorst heeft momenteel drie elftallen. Helaas neemt de vergrijzing toe en hebben ook de zaalvoetballers te maken met stoppende leden. Daarom zijn de zaalvoetballers op zoek naar jou!

Het zaalvoetballen vindt doordeweeks plaats en is prima te combineren met het veldvoetbal.

Shoarma Cup

Wil je op een ongedwongen manier kennismaken met het zaalvoetballen? Dat kan! Op maandag 1 juli (van 19.00 uur tot 22.00 uur) is er een zaalvoetbal mixtoernooi in De Berkel, De Shoarma Cup. Na het voetballen is er voldoende ruimte om te borrelen, na te praten en uiteraard een broodje, u raadt het al, shoarma te nuttigen. Mocht je willen deelnemen aan dit toernooi, meld je dan aan via wedstrijdsecretariaatzaalvoetbal@rksv-wittenhorst.nl o.v.v. Deelname Shoarma Cup. Dit toernooi vindt plaats in De Berkel. Er wordt gespeeld in teams van vijf tegen vijf, waarbij er vaak twee tot vier wissels zijn. Het is mogelijk om je met een team op te geven, maar individueel kan ook. Aan de inschrijving zijn geen kosten verbonden.

Aantrekkelijke korting

Lijkt het jou daarnaast leuk om vaker te zaalvoetballen? Het komende seizoen is er een flinke contributiebesparing op de combinatie tussen veld- en zaalvoetbal. Meld je dan ook gerust aan bij bovenstaand e-mailadres. Natuurlijk zijn ook alle vrienden welkom. Wij staan voor je klaar, dus twijfel niet, meld je aan en hopelijk tot snel!