Zondag 27 december 2015: 2e Editie FIFA Champions League Toernooi

13 december 2015

Vertegenwoordig Wittenhorst tijdens de 2e editie van het FIFA Champions League Toernooi. Het maximaal aantal deelnemers is 128. Deelname kost €5,00 per deelnemer, contant te voldoen bij de entree.

Locatie: Kantine RKsv Wittenhorst.

De leeftijd t/m 14 jaar speelt van 11:00 uur tot 15:00 uur.

De leeftijd vanaf 15 jaar speelt van 15:00 uur tot 19:00 uur.

Na de loting worden poulewedstrijden (Champions League) gespeeld, leidend tot een spannende finale. De winnaar van deze 2e editie mag Horst aan de Maas vertegenwoordigen tijdens het World Record Gaming Toernooi dat in 2016 plaatsvindt in het PSV Stadion in Eindhoven.

Informatie en inschrijving:

Voor meer informatie, ga naar: http://www.games5.nl/inschrijven/

Schrijf je per mail in via: info@games5.nl.

Vermeld in de mail je naam, de naam van je teamgenoot, de leeftijd(en) en de vereniging die je vertegenwoordigt. Je kunt ook alleen inschrijven, dan word je gekoppeld aan een andere deelnemer.  Je krijgt een bevestiging van je aanmelding.

We hopen jullie op 27 december te zien voor een spannend toernooi!