Agenda: Seizoensopeningsweekend

4 september 2019

Het nieuwe voetbalseizoen is inmiddels in volle gang. Zowel de senioren- als de juniorenteams hebben de eerste bekerwedstrijden inmiddels achter de rug. RKsv Wittenhorst wil dit nieuwe seizoen graag met al haar leden feestelijk en gezellig openen. Het seizoensopeningsweekend zal dit seizoen plaatsvinden op zaterdag 28 en zondag 29 september 2019.

De jeugdteams hoeven zich na hun thuis- of uitwedstrijd niet te vervelen. Voor de A- en B-jeugd wordt er na de wedstrijd gezorgd voor eieren met spek. Voor de overige jeugdteams zal er na hun thuis –of uitwedstrijd poffertjes worden gebakken en wordt er ranja uitgedeeld. Ook wordt er een voetbalwand geplaatst waarop de jeugdspelers zich uit kunnen leven. Aansluitend is er feest in de kantine.

Voor de seniorenteams zal zondagochtend 29 september eieren met spek worden gebakken vóór aanvang van hun voetbalwedstrijd. Dit geldt zowel voor thuis- als uitspelende Wittenhorst teams. Voor het vertrek kunnen de spelers hun maag dus al goed gevuld hebben. Wij hopen dat alle seniorenteams meedoen en hiermee de drie punten gaan pakken.

Als klapper op de vuurpijl zal Wittenhorst 1 het feestweekend opluisteren met een thuiswedstrijd tegen Wilhelmina '08. Deze wedstrijd begint om 14.30 uur. Tijdens de wedstrijd kunnen we de spelers naar de competitiezege supporteren. Ook zondag is er aansluitend feest in de kantine.

Wij hopen jullie allemaal in grote getale te mogen verwachten tijdens het seizoensopeningsweekend op zaterdag 28 en zondag 29 september op Sportpark Ter Horst!