Corona-update: Let op de volgende punten

19 mei 2020

Beste leden,

Twee weken geleden zijn de trainingen bij Wittenhorst weer opgestart. Wat ontzettend fijn om te zien dat er weer gesport wordt op het sportpark. Grote complimenten aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt! En ook grote complimenten aan de manier waarop iedereen zich aan de regels en richtlijnen houdt! Omdat iedereen zich netjes aan de regels houdt, zullen er vanaf deze week iets minder corona-coördinatoren (coco’s) rondlopen op het sportpark. Ondanks dit blijven de regels wel gewoon van toepassing.

Om voor iedereen duidelijk te maken welke richtlijnen en protocollen er van toepassing zijn, hebben we onderstaand de protocollen toegevoegd vanuit de KNVB.

Een aantal aandachtspunten over de trainingsavonden willen we nog extra benadrukken:

• Kom niet eerder dan 10 minuten voor start van de training naar het sportpark. Het is nu te vroeg te druk bij de poort, dat is niet de bedoeling.
  • Er geldt een Kiss & Ride op het parkeerterrein. Ouders blijven dus niet wachten. Leden die zelfstandig met de auto komen, parkeren deze niet vooraan bij de poort, maar liefst aan de andere kant van het parkeerterrein (om drukte bij de Kiss & Ride te voorkomen).
  • Na de training is het gewenst om meteen het sportpark te verlaten. Blijf niet hangen om nog even te kletsen.
  • Onze coco’s helpen ons zodat we aan de richtlijnen voldoen van de overheid. Het is niet de taak van de coco’s om kinderen aan te spreken of te corrigeren. We roepen ouders op hun kinderen een goede instructie mee te geven voordat ze naar het sportpark gaan.
  • Het is voor de teams van JO13 en ouder verplicht om de anderhalvemeter in acht te nemen. Daarop worden ook de trainingen aangepast. Het spelen van partijen is daarom helaas niet mogelijk.

We wensen iedereen veel plezier bij de trainingen!