Corona-update: Nieuwe maatregelen

3 oktober 2020

Beste leden,

Als gevolg van de nieuwe landelijke coronamaatregelen hebben we ook bij Wittenhorst helaas weer enkele maatregelen moeten invoeren:

• De kantine is tot nader bericht gesloten
  • Het sportpark is niet toegankelijk voor publiek tijdens trainingen en wedstrijden (voor spelers, teambegeleiding en kaderleden is het sportpark wel toegankelijk)
  • We verzoeken leden om na de training of wedstrijd meteen naar huis te gaan en niet op het sportpark te blijven.
  • Vergaderingen vinden zoveel mogelijk digitaal plaats
  • Ouders die rijden van en naar uitwedstrijden worden gezien als onderdeel van het team. Zij mogen sportpark dus wel betreden.
  • Het advies is om mondkapjes te dragen bij uitwedstrijden
  • De indeling van kleedkamers moet gevolgd worden. Afwijken van de indeling is absoluut niet toegestaan. Er mag worden gedoucht.

Gelukkig is het binnen de maatregelen wel mogelijk om trainingen aan te bieden. Ook de wedstrijden gaan gewoon door.

Blijf je verder houden aan de bekende richtlijnen. Heb je verkoudheidsklachten, laat je dan testen en blijf verder vooral thuis.

Bekijk de volledige coronarichtlijnen van Wittenhorst hier: Coronarichtlijnen Wittenhorst