Wittenhorst VR1 verliest nipt van ZSV

4 oktober 2020

Het verslag volgt

Wat verder opviel:

• Waar ons eerste elftal niet mocht aantreden tegen Deurne, kon Wittenhorst 2 dit wel. Deurne 2 werd op eigen veld met 4-1 verslagen, waardoor ze zich in de top van de Hoofdklasse nestelen!
  • Op bezoek bij het tweede elftal van koploper S.V.E.B. kon Wittenhorst 3 geen vuist maken. De Horsten dolven het onderspit met 6-1. Gelukkig is de eerste overwinning wel al binnen, waarmee het vorige seizoen nu al overtroffen wordt.
  • De betekenis van Kwiek luidt: opgewekt en levendig. Vandaag leek het dan ook alsof Venlo thuis tegen Kwiek Wittenhorst speelde. Ons vijfde elftal won namelijk met maar liefst 1-11 op bezoek bij het tweede elftal van Kwiek Venlo. Het betekende de tweede overwinning op een rij voor de Horstenaren.
  • Wittenhorst 6 heeft zichzelf een goede dienst bewezen door op eigen veld met 2-1 te winnen van Melderslo 3. De kop is eraf: Het betekende de eerste overwinning deze competitie.
  • Wittenhorst 7 kende een ontzettend succesvolle zondag: op bezoek bij het derde elftal van RESIA werd ruim met 9-2 gewonnen. Tot dusver (incl. beker) werden alle wedstrijden gewonnen.
  • Wittenhorst 9 is na drie competitiewedstrijden nog altijd ongeslagen. Vandaag werd er thuis solide gewonnen van het vierde elftal van VVV'03: 2-0. Met zeven punten uit drie wedstrijden staan de oranjehemden er uitstekend voor.
  • Wittenhorst 10 blijft ongeslagen dit seizoen: na drie gelijke spelen in de beker en een overwinning in de competitie, werd er vandaag met 1-2 gewonnen op bezoek bij het elfde team van Sportclub Irene. Met twee overwinningen in evenzoveel wedstrijden, spreken we van een uitstekende start.