Nieuwe Screens Business Partners

13 oktober 2015

Zondag 11 oktober zijn, tijdens de lunch met onze Businesspartners, volgens planning, officieel de nieuwe screens langs het hoofdveld gepresenteerd.

Ton Hagens: “Nadat de langgekoesterde wens om een businessclub op te richten in vervulling is gegaan, is tevens gekeken naar de mogelijkheden om onze Businesspartners ook de exposure te geven die ze verdienen.”

Deze vorm van reclame-uiting is niet alleen opvallend, maar het ziet er vooral ook professioneel uit.

“Het geeft aan dat het partnership met onze sponsors erg belangrijk is voor onze vereniging om op korte en lange termijn onze ambities te verwezenlijken. Ook de kwaliteit van onze Businessclub wordt op deze wijze mooi in beeld gebracht”, aldus Ton Hagens.

NB: op de foto missen nog de screens van ACB Solutions en Vlaminckx Advocaten, deze zijn nog in productie.