Voorbeschouwing SSS’18 - Wittenhorst 1

7 oktober 2020

Afgelopen zondag brak corona ons in dit nieuwe seizoen voor het eerst weer op. Daadwerkelijk dan, want het was op veel plaatsen de hatelijke spelbreker. We hopen maar dat het geen ergere uitwerkingen gaat krijgen. In ieder geval moeten we ons klaar gaan maken voor de strijd tegen het Overloonse SSS’18. Deze ploeg bungelt weliswaar op de laatste plek na twee wedstrijden, maar het blijft voor Wittenhorst altijd een lastige tegenstander. De laatste uitwedstrijd dateert alweer uit het seizoen 2016/17 toen de oranjemannen met 0-2 wonnen door doelpunten van Michiel Hanssen en Chris Jakobs. Nadien moest SSS’18 een stapje terugdoen om dan weer direct terug te komen. Vorig seizoen zorgde het vervroegde einde ervoor dat het behouden bleef in de eerste klasse. Onze supporters moeten helaas nog verstek laten gaan. Als we maar kunnen voetballen. We wensen de oranjemannen veel succes!