Voorbeschouwing Wittenhorst 1 - Venlosche Boys

31 oktober 2019

De tweede Noord-Limburgse derby staat komende zondag op het programma. Het onberekenbare Venlosche Boys is te zien op ons sportpark. Op de ranglijst bezitten de Venlonaren één punt meer dan de Horstenaren (9 om 8) en hebben de bezoekers nog één wedstrijd tegoed. Dus de sportliefhebber weet wat er kan gebeuren. Op ons netvlies staat nog altijd het bizarre treffen van vorig seizoen toen in een zware storm de match werd gestaakt. Beide ploegen verkeren eigenlijk in hetzelfde schuitje, door een onnodige nederlaag afgelopen zondag werd een toppositie gedwarsboomd. Deze ingrediënten staan garant voor een spannende wedstrijd.

Supporters, op naar ons sportpark. Afgelopen zondag waren in Stein vele oranjefans aanwezig. Zondag verwachten we niet anders. Onze spelers zullen dit waarderen. Tot zondag!

Florian Hollard en Victor Karas zijn zondag Spelers van de Week. Beide heren zijn spelers van de JO10-2.