Smul, Smikkel & Sponsor: Oliebollenactie 2023

9 december 2023

De feestdagen staan weer voor de deur, het vriespunt is voor het eerst aangetikt, tijd om weer naar het einde van het jaar te gaan kijken. Daarmee dus weer tijd voor de jaarlijkse oliebollenactie. Met deze actie hopen we ook dit jaar weer wat extra geld binnen te halen wat we mooi kunnen besteden aan bijvoorbeeld: het aanzicht van ons sportpark, verdere update kantine, extra materialen, etc. In samenwerking met Bakkerij Ummethun zullen verse oliebollen verkocht gaan worden op ons sportpark. Op zaterdag 9 december, tijdens de Dag van de Vrijwilliger, kan de gehele dag op het sportpark oliebollen gekocht worden. De vrijwilligerscommissie zal met een kraampje aanwezig zijn. We gaan er samen een geslaagde actie van maken!